L'Oficina Municipal de Consum (OMC) és un servei gratuït que té com a objectiu la defensa dels drets de les persones consumidores.
Quins serveis ofereix?
Quins temes són de consum
Són de consum | NO són de consum | |
Assegurances Automòbils Comerç en establiments i fora d'establiments Electrodomèstics Entitats bancàries Habitatge Serveis bàsics: telèfon, gas, electricitat, aigua, correus... Serveis professionals Serveis turístics Transports | Temes relacionats amb la convivència en els comunitats de veïns Temes que s'han de resoldre per via judicial Drets civils: assumptes entre particulars Temes de lloguer: desnonaments, arrendadors contra arrendataris Problemes amb l'administració pública: multes, impostos, subvencions, qüestions urbanístiques |
Qui es pot adreçar a l'Oficina Municipal de consum?
Els ciutadans i ciutadanes de Sant Celoni la Batllòria que vulguin fer una consulta o presentar una reclamació, queixa o denúncia relacionada amb el consum (imprès, en format Word). Tenen la condició de persones consumidores i usuàries les persones físiques o jurídiques que actuen en el marc de les relacions de consum en un àmbit aliè a una activitat professional.
Com dirigir-s'hi?
Per realitzar qualsevol consulta o formular una queixa, reclamació o denúncia cal demanar cita prèvia trucant al telèfon 938674175, per correu electrònic a l'adreça omicsantceloni