En el marc del cicle de webinars Reactivem el Baix Montseny promoguts per la Comunitat de Municipis del Baix Montseny s'ha programat pels propers dimecres 8, 15 i 22 de juliol un curs sobre Administració electrònica per a empreses per facilitar l’operativa dels tràmits en línia.
Els objectius específics són:
La formació s’estructura en 3 webinars d’1h 30’ de durada cadascun:
Webinar 1: LA UTILITZACIÓ SIMPLE I EFICIENT DEL CERTIFICAT DIGITAL, LA IDENTIFICACIÓ DIGITAL (IDCAT MÒBIL) I LA SIGNATURA ELECTRÒNICA
Data i horari: dimecres 8 de juliol, de 10 a 11.30 h
Webinar 2: LA UTILITZACIÓ SIMPLE I EFICIENT DE LA FACTURACIÓ ELECTRÒNICA
Data i horari: dimecres 15 de juliol, de 15 a 16.30 h
Webinar 3: LA UTILITZACIÓ DE LA FINESTRETA ÚNICA EMPRESARIAL I TRÀMITS EN LÍNIA
Data i horari: dimecres 22 de juliol, de 15 a 16.30 h
Els 3 webinars són independents, tanmateix es aconsellable que els participants assisteixin als 3, donat que estan relacionats, i per poder moure’s amb facilitat per a efectuar tràmits i processos en línia tan amb l’administració pública com amb tercers, siguin proveïdors, clients, col·laboradors, personal, etc., és necessari dominar l’operativa amb certificat digital, signatura electrònica i facturació electrònica.
La mecànica de cada Webinar serà d’1h 15’ de contingut i de 15’ per a dubtes, recapitulació i conclusions. Utilitzarem la plataforma Jitsi Meet.
Consulteu el detall de cada webinar aquí
Cal inscriure's aquí