Escut Ajuntament

24/04/2020

Davant la situació actual derivada de la crisi pel COVID19, l'Oficina d'Habitatge del Baix Montseny ha realitzat funcions de suport tant telefònic com  en línia a través dels diferents canals habilitats. Des de finals del mes de març, s'han rebut un total de 192 consultes.

  • 58% per sol·licitar informació sobre la convocatòria d'ajudes al lloguer que s'iniciarà pròximament
  • 18%  sobre les diferents mesures socials aprovades per Reial Decret derivades de la situació d'estat d'alarma provocat pel COVID19
  • 24% en relació a diferents gestions i tràmits (cèdules, documentació, etc)

Per municipis, el 67% de les consultes han estat de residents a Sant Celoni i un 33% d'altres municipis del Baix Montseny com Santa Maria de Palautordera, Sant Esteve de Palautordera, Llinars del Vallès, Sant Antoni de Vilamajor, Riells i Viabrea, Breda, Gualba i Vallgorguina.

Recordem que si tens dubtes sobre algun tema relacionat amb habitatge, recorda que pots contactar amb l'Oficina Local d'Habitatge que de dilluns a divendres de 9 a 14 h ofereix un servei d'informació i ajuda per telèfon 682 806 947 i via correu electrònic habitatge@santceloni.cat

Imatge inexistent

Imatge inexistent