Escut Ajuntament

01/07/2020

Curs Administració Electrònica per empresesEn el marc del cicle de webinars Reactivem el Baix Montseny promoguts per la Comunitat de Municipis del Baix Montseny s'ha programat pels propers dimecres 8, 15 i 22 de juliol un curs sobre Administració electrònica per a empreses per facilitar l’operativa dels tràmits en línia.

Els objectius específics són:

  • Explicar el funcionament de la Finestreta Única Empresarial, Compartir conceptes sobre la seva utilització per fer tràmits en línia, de manera pràctica.
  • Aconseguir que els participants vegin les avantatges d’emprar certificat / identificació digital, signatura i facturació electrònica, que entenguin què son i com funcionen i que puguin decidir com implantar-los a les seves organitzacions.

La formació s’estructura en 3 webinars d’1h 30’ de durada cadascun:

Webinar 1: LA UTILITZACIÓ SIMPLE I EFICIENT DEL CERTIFICAT DIGITAL, LA IDENTIFICACIÓ DIGITAL (IDCAT MÒBIL) I LA SIGNATURA ELECTRÒNICA
Data i horari: dimecres 8 de juliol, de 10 a 11.30 h

Webinar 2: LA UTILITZACIÓ SIMPLE I EFICIENT DE LA FACTURACIÓ ELECTRÒNICA
Data i horari: dimecres 15 de juliol, de 15 a 16.30 h

Webinar 3: LA UTILITZACIÓ DE LA FINESTRETA ÚNICA EMPRESARIAL I TRÀMITS EN LÍNIA
Data i horari: dimecres 22 de juliol, de 15 a 16.30 h

Els 3 webinars són independents, tanmateix es aconsellable que els participants assisteixin als 3, donat que estan relacionats, i per poder moure’s amb facilitat per a efectuar tràmits i processos en línia tan amb l’administració pública com amb tercers, siguin proveïdors, clients, col·laboradors, personal, etc., és necessari dominar l’operativa amb certificat digital, signatura electrònica i facturació electrònica.

La mecànica de cada Webinar serà d’1h 15’ de contingut i de 15’ per a dubtes, recapitulació i conclusions. Utilitzarem la plataforma Jitsi Meet. 

Consulteu el detall de cada webinar aquí
Cal inscriure's aquí