El grup Trencanous de l'Escola Municipal de Música i Teatre, format per l'alumnat adult, oferirà un concert al pati del centre Indaleci Losilla i l'Associació neurològica.
En aquesta actuació podrem escoltar boleros, havaneres i cançons populars del S.XX.
Trencanous té programades un total de 3 actuacions:
- Dimecres 28 de maig, a les 4 de la tarda, al pati del centre Indaleci Losilla i l'Associació Neurològica Baix Montseny.
- Dimecres 11 de juny, a les 5 de la tarda, a la residència geriàtrica Torre Magret, de Llinars del Vallès.
- Divendres 13 de juny, a 2/4 de 4 de la tarda, al centre sociosanitari Verge del Puig.
Al llarg del curs el grup ha estat preparant entre altres, cançons com "Aquellos ojos verdes", "Angelitos negros" o Rosó i ha preparat un llibret amb les lletres de totes les cançons, així com un arxiu de músiques, que ha fet arribar als diferents centres, per tal que els usuaris puguin preparar-se i el dia de l'actuació, participin cantant.