![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() |
Aquest divendres 22 i dissabte 23 els amants dels llibres i els contes tenen una àmplia oferta d'actes per assistir. Pel que fa als llibres, el divendres 22 se'n presenten cinc:
No cal dir que duran la mateixa diada de Sant Jordi, tothom podrà triar i remenar les novetats editorials a les parades del passeig de la Rectoria Vella, i també a les parades que l'AV del carrer Major de Dalt han organitzat en aquest carrer.
I si teniu canalla i us agraden el contes, no us perdeu el divendres 22 l'Hora del Conte amb La llegenda de Sant Jordi i altres llegendes populars catalanes, a càrrec de Joan de Boer, a les 17.30 h a la plaça de la Biblioteca. I dissabte 23 es presenta Les aventures d'en Martí i la Maria del Puig, a les 18.30 h al mateix lloc.