Ciutadania, entitats i Ajuntament han començat a avançar amb propostes per la Festa Major de setembre 2025 tant pel que fa a les proves del Corremonts d'enguany com també amb l'apartat musical que ha d'omplir els dies de festa.
Corremonts
Unes 25 persones i 9 entitats van participar dimarts 8 d'abril a la primera reunió oberta a tothom per dissenyar el Corremonts 2025. D'aquesta trobada, en van sortir 10 propostes de noves activitats per la competició entre Senys i Negres d'aquest any.
Si voleu seguir de prop el procés d'elaboració del programa d'activitats del Corremonts 2025 i escalfar motors per aquesta competició, podeu seguir el compte d'instagram @corremonts2025
Proposta musical
Dijous, 10 d'abril, membres del Grup motor de Festa Major es van reunir amb entitats culturals que de forma habitual fan programació musical per tal de fer propostes respecte al model de programació musical de la Festa Major.
Les entitats que van assistir a la reunió van ser: Arpegi, APOC (Joventuts musicals del Baix Montseny) La Clau, La Filmo i Som del Montseny.
A la reunió es va acordar obrir un nou espai musical complementari a les Barraques que pugui atraure un públic divers amb propostes musicals singulars, així com impulsar la programació musical familiar.
Actualment, l'Ajuntament disposa de quatre espais de presa de decisió a l'hora d'elaborar la proposta musical de Festa Major: