Escut Ajuntament

Inici / Cultura / Escola municipal de música i teatre / Trencanous als sociosanitaris

Trencanous als sociosanitaris
Dc.11 i dv.13 de juny

Trencanous és un grup musical de l'Escola Municipal de Música i Teatre, format per l'alumnat adult. Al llarg del curs el grup ha estat preparant boleros, havaneres i cançons populars del S.XX. Entre d'altres, hi podrem escoltar temes tan coneguts com "Aquellos ojos verdes", "Angelitos negros" o Rosó

El grup ha preparat un llibret amb les lletres de totes les cançons, així com un arxiu de músiques, que ha fet arribar als diferents centres, per tal que els usuaris puguin preparar-se i el dia de l'actuació, participin cantant.

Trencanous té programades 3 actuacions:

- Dimecres 28 de maig, a les 4 de la tarda, al pati del centre Indaleci Losilla i l'Associació Neurològica Baix Montseny.

- Dimecres 11 de juny, a les 5 de la tarda, a la residència geriàtrica Torre Magret, de Llinars del Vallès.

- Divendres 13 de juny, a 2/4 de 4 de la tarda, al centre sociosanitari Verge del Puig.

Trencanous