Turisme

Tram de Sant Celoni a la Batll˛ria
  • DistÓncia
    6.700 m.
  • Durada (caminant a 3 km/h)
    134 minuts
  • Dificultat
    Baixa
  • Desnivell acumulat pujant
    0 m.
  • Senyalitzada
  • Logo Tourdera

ATENCIË! Tram amb afectacions en alguns punts del recorregut amb motiu dels aiguats.

L'inici d'aquest tram de la ruta de la Tourdera tÚ lloc a l'estaciˇ de tren de Sant Celoni. A l'exterior de l'estaciˇ trobareu el plafˇ de la ruta i per comenšar l'itinerari haureu de seguir les petites banderoles de seguiment ubicades principalment en fanals de l'enllumenat i que us portaran fins el riu la Tordera.

La primera banderola a la sortida de l'estaciˇ us dirigirÓ cap al carrer Esteve Mogas per trobar el pas inferior per creuar les vies del tren i mÚs endavant, la carretera c-35, fins arribar a la passera de Can PÓmies, tambÚ coneguda com a passera de Can Draper, que us permetrÓ creuar el riu la Tordera.

Un cop creuat el riu, cal que agafeu la pista a l'esquerra, en direcciˇ a la Batll˛ria, que durant 5,5 km us portarÓ per una pista que us ofereix diferents vistes del riu en el seu tram mitjÓ, fins que arribeu al pont de la Batll˛ria que us portarÓ al nucli de poblaciˇ i al final d'aquest tram.

Abans d'arribar al poble, seguint sempre la senyalitzaciˇ, trobareu una petita variant per senderistes que allarga el camÝ uns metres i que ressegueix el Meandre del Pla de Llorˇ. En aquest punt, tambÚ us podeu desviar, creuant la Tordera per un petit gual, cap a Gualba de Baix, tenint en compte, per˛, que aquestes variants no sˇn aptes per fer amb bicicleta.

Recordeu que durant l'itinerari, no us heu de desviar del camÝ senyalitzat, seguint la senyalitzaciˇ de la ruta, i cal que respecteu sempre les recomanacions de seguretat i de respecte de la natura.

Consells per gaudir d’aquest itinerari:

Es recomana portar roba c˛moda i sabates adequades | A l’estiu, porteu aigua i elements per protegir-vos del sol

Sigueu respectuosos amb l’entorn | Si genereu alguna deixalla, porteu-la amb vosaltres fins poder llenšar-la a alguna paperera | Us preguem no arrenqueu flors ni plantes per garantir la conservaciˇ de l’espai.

Ajuda'ns a mantenir aquest itinerari:

Si al llarg del recorregut detecteu qualsevol incidŔncia, poseu-vos en contacte amb nosaltres i ho resoldrem el mÚs aviat possible.