Escut Ajuntament

Inici / Cultura / Entitats i Ciutadania / Inscriure l'Associació i els Estatuts al Registre d'Associacions de la Generalitat

Un cop constituïda l´associació cal procedir al seu registre a la Direcció General de Dret i d´Entitats Jurídiques de la Generalitat. Per això cal presentar una sol·licitud i fer efectiu el pagament de la taxa corresponent. Juntament amb la sol·licitud caldrà presentar un original i una còpia de l´acta fundacional (signada per tots els socis), els estatuts (calen dues còpies) i el justificant de pagament de la taxa.

En cas que hi hagi socis fundadors que no siguin ciutadans comunitaris, s´ha de presentar còpia del permís de residència.
La sol·licitud es pot registrar informàticament a www.cat365.net o www.gencat.net/justicia

Un cop registrada i, per tal d´agilitar la tramitació, es pot lliurar el text dels estatuts per correu electrònic, indicant el número i la data de registre d´entrada (informacions que ens donaran al fer el registre telemàtic), a l´adreça següent: dgdejnotificacions.dj@gencat.net
La documentació s´ha d´enviar en el termini de 10 dies a:

L'Oficina d'Atenció al Ciutadà del Departament de Justícia:
Casp, 26/Pau Claris, 81
08010 Barcelona
Tel. 93 316 41 00
Fax 93 316 41 33