Inici / Cultura / Inscriure l'Associació i els Estatuts al Registre d'Associacions de la Generalitat

Un cop constituïda l´associació cal procedir al seu registre a la Direcció General de Dret i d´Entitats Jurídiques de la Generalitat. Per això cal presentar una sol·licitud i fer efectiu el pagament de la taxa corresponent. Juntament amb la sol·licitud caldrà presentar un original i una còpia de l´acta fundacional (signada per tots els socis), els estatuts (calen dues còpies) i el justificant de pagament de la taxa.

En cas que hi hagi socis fundadors que no siguin ciutadans comunitaris, s´ha de presentar còpia del permís de residència.
La sol·licitud es pot registrar informàticament a www.cat365.net o www.gencat.net/justicia

Un cop registrada i, per tal d´agilitar la tramitació, es pot lliurar el text dels estatuts per correu electrònic, indicant el número i la data de registre d´entrada (informacions que ens donaran al fer el registre telemàtic), a l´adreça següent: dgdejnotificacions.dj@gencat.net
La documentació s´ha d´enviar en el termini de 10 dies a:

L'Oficina d'Atenció al Ciutadà del Departament de Justícia:
Casp, 26/Pau Claris, 81
08010 Barcelona
Tel. 93 316 41 00
Fax 93 316 41 33

Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina