Ajuntament de Sant Celoni

Oficina de Turisme Can Ramis - Plaça de la Vila, 25  |  08470 Sant Celoni  | Tel. 93 867 01 71

Localització Cercar Facebook Instagram

En els propers dies...

En els propers dies

22 d'abril de 2026 - 2/4 de 6 tarda
Revetlla de Sant Jordi

Activitat familiar sense inscripció a càrrec del narrador Joan de Boer. A la plaça de la Biblioteca    Cartell Revetlla 2026

Arriba Sant Jordi a la biblioteca disposat a matar el drac! Però aquesta vegada no serà ell qui el mati... A més de reviure la llegenda de Sant Jordi, explicarem perquè la bandera de Catalunya té quatre barres de color vermell, com s'ho va fer un nen amb un timbal per derrotar tot l'exèrcit francès i moltes històries més! 

L’acte s’emmarca dins la celebració de la Revetlla de Sant Jordi a la Biblioteca

Lloc: Plaça de la Biblioteca
Organitza: Biblioteca l'Escorxador
Preu: Gratuït
22 d'abril de 2026 - 2/4 de 8 tarda
Revetlla de Sant Jordi

Espectacle per a tots els públics a càrrec d'Escènica, alumnes de l'Escola Municipal de Música i Teatre de Sant Celoni.    Cartell Revetlla 2026

Un espectacle que reflexiona sobre la importància de l'art a les nostres vides.

L’acte s’emmarca dins la celebració de la Revetlla de Sant Jordi a la Biblioteca

Lloc: Biblioteca l'Escorxador
Organitza: Biblioteca l'Escorxador
Preu: Gratuït
24 d'abril de 2026 - 1/4 de 6 tarda

Activitat familiar per a infants d'1 a 3 anys. A càrrec d'Enrenou Teatre    Cartell Contes Enrenou Teatre

Una història diferent de la llegenda de Sant Jordi, on cada personatge anirà acompanyat d'un instrument. 

Cal inscripció prèvia a partir de dimecres 15 d'abril a:

-Sessió de les 17:15 h

-Sessió de les 18 h

Lloc: Biblioteca l'Escorxador
Organitza: Biblioteca l'Escorxador
Preu: Gratuït
24 d'abril de 2026 - 2/4 de 7 tarda
Tast de llibres

Óscar Sotillos presenta el llibre En los bosques de la rabia . Acompanyat d'Eric Fernández Lombardo   Cartell Tast Óscar Sotillos

Un home que s'amaga per por de ser jutjat i un altre que aconsegueix ser vist. Quan es troben s'adonen que no hi ha lloc per a tots dos i entre ells naixerà l'única emoció que coneixen: la ràbia. En Iago, el guardaboscos, ajuda en Víctor a fer un reportatge sobre l'ós bru. L'èxit sobrepassa les expectatives i la televisió arriba a la vall per rodar un documental. Però mentre els focus il·luminen en Víctor, l'ombra d'en Iago es fa més densa. 

Amb la col·laboració de la llibreria la Xica

Lloc: Biblioteca l'Escorxador
Organitza: Biblioteca l'Escorxador
Preu: Gratuït
25 d'abril de 2026 - 2/4 d'11 matí
Dia Internacional de la Dansa

Dia de la dansaMostra de dansa que presenta l’evolució de l’alumnat des de la iniciació fins a nivells avançats, amb diferents disciplines com ballet clàssic, contemporani, jazz, flamenc i danses urbanes.

Lloc: Plaça de l'Església
Organitza: Núria Ventura Escola de Dansa
25 d'abril de 2026 - 6 h tarda
Programació Teatre Ateneu

dansa en procésSinopsi de l’espectacle
Dins del marc del Dia Internacional de la Dansa, aquest projecte neix amb la intenció de crear un espai dedicat a la dansa en totes les seves formes i estils, promovent la diversitat i l'expressió artística. Amb aquesta nova iniciativa, es vol fomentar la col·laboració entre artistes, generar noves oportunitats creatives i acostar aquest art al públic general.

Escoles participants

  • Dansa't Torelló
  • La Fresh Urban Dance Center
  • Petit Pas
  • Espai d'art Tot Dansa
  • Conservatori Professional de Dansa de l'Institut del Teatre
  • Escola Vocacions
  • Studio d'Arts
  • Escola Contrajazz

Venda d'entrades
· En línia a Entrapolis
· A la taquilla, una hora abans de la funció
   

Programació Teatre Ateneu 2026

Lloc: Teatre Ateneu, Sala Gran
Durada: 90 minuts
Organitza: Escola de dansa Contrajazz
Preu: 7 €
25 d'abril de 2026 - 2/4 de 9 vespre

Correfoc 2022Recorregut: Pl. Bestiar, pl. Estudis, c/ Major, pl. Josep Alfaras, c/ Sant Roc, c/ Sant Joan i pl. del Bestiar.

  

Lloc: Plaça del Bestiar
Organitza: Espurnes del Baix Montseny
26 d'abril de 2026 - 11 h matí
Dia Internacional de la Dansa

feria de abril

  Dia de la dansa

Lloc: Plaça de la Vila
Organitza: Grupo de Baile Flamenco de Sant Celoni
26 d'abril de 2026 - 6 h tarda
Programació Teatre Ateneu

Variadère Teatre AteneuSinopsi de l’espectacle
Margarita Ponce Estudi de Dansa i Núria Ventura Escola de Dansa s'uneixen per compartir el seu art, la seva passió i la seva professionalitat, oferint un ampli ventall d'estils  tan variats com suggestius de les danses de tots els temps...   

Programació Teatre Ateneu 2026

Lloc: Teatre Ateneu, Sala Gran
Durada: 90 minuts
Organitza: Núria Ventura Escola de Dansa i Margarita Ponce Estudi de Dansa
Preu: Gratuït
28 d'abril de 2026 - 10 h matí
Des del Consell Comarcal del Vallès Oriental, juntament amb ajuntaments de la comarca, s'han organitzat diverses xerrades informatives sobre el procés de Regularització extraordinària per persones migrants. 

Les sessions, obertes a la ciutadania, tenen com a objectiu informar i resoldre dubtes sobre el nou procés aprovat pel Govern estatal.

El Consell Comarcal impulsa cinc xerrades informatives a la comarca sobre el procés de regularització extraordinària administrativa de persones migrades. El cicle està adreçat persones en situació administrativa irregular i cal inscriure’s prèviament al formulari.

Aquesta iniciativa del Govern d’Espanya busca donar resposta a la situació de centenars de milers de persones que ja viuen a Espanya, però no han pogut accedir als circuits ordinaris de regularització.

Les sessions aniran a càrrec de la lletrada especialitzada en matèria d’estrangeria, Marisol Batalla, que oferirà informació detallada sobre el procediment i atendrà els dubtes que pugui tenir la ciutadania.

El cicle de xerrades informatives es duran a terme en aquest horari:
- 21 d’abril, 18 h a 20 h, a la Sala Tarafa (c. de Corró, 47) de Granollers
- 24 d’abril, 18 h a 20 h, a la Sala de Plens de l’Ajuntament de la Garriga (Plaça de l’Església, 2)
- 28 d’abril, 10 h a 12 h, a la Sax Sala (c. Montserrat, 28) de Sant Celoni. 
- 28 d’abril, 18 h a 20 h, a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Caldes de Montbui (pl. Font del Lleó, 11)
- 29 d’abril, 18 h a 20 h, a l’Espai cultural Montbarri (c. de la Casa Nova, 18A) de Montornès del Vallès

Aquest cicle ha comptat amb la coorganització dels ajuntaments de Granollers, la Garriga, Sant Celoni, Caldes de Montbui i Montornès del Vallès i amb el suport de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona.

Inscripcions aquí

Regularització extrordinària

Lloc: Sax Sala
Durada: 2 hores
29 d'abril de 2026 - 6 h tarda
Activitat adreçada a joves i famílies a partir de 16 anys

Què passa si no has obtingut el graduat o no compleixes els requisits per accedir a determinats estudis? En aquesta xerrada presentarem diferents recursos i itineraris formatius perquè els joves puguin continuar formant-se i avançar cap al seu projecte professional.

No cal inscripció prèvia

Lloc: Sax Sala
Durada: 2 hores
30 d'abril de 2026 - 6 h tarda
Activitat adreçada a joves amb necessitats especials (NESE) i famílies a partir de 16 anys
Com acompanyar el meu fill/a amb neurodivergències (autisme, DAH, altes capacitats)

Activitat dirigida a compartir eines i estratègies per acompanyar als fills i filles que tenen algun trastorn o dificultat de l'aprenentatge en el seu recorregut acadèmic

No cal inscripció prèvia

Lloc: Sax Sala
Durada: 2 hores

Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

TURISME SOSTENIBLE TURISME SOSTENIBLE TURISME SOSTENIBLE TURISME SOSTENIBLE TURISME SOSTENIBLE TURISME SOSTENIBLE

Ajuntament de sant Celoni

Oficina de Turisme Can Ramis - Plaça de la Vila, 25  08470 Sant Celoni | Horari: dissabtes, diumenges i festius de 10 a 14 h | Tel. 93 867 01 71 | Contacta'ns
Pujar al principi de la pàgina