Festa Major 2013
Actes de divendres, dia 6
A 2/4 de 6 tarda, al recinte municipal Alfons Montcanut
Berenar i animació pels usuaris del Centre de Dia Indaleci Losilla i de l'A. Neurològica Amics Baix Montseny, amb la Colla de Geganters de Sant Celoni i la Colla de Timbalers i Diables de Sant Celoni La Pell del Dimoni- A les 6 de la tarda, al local de La Clau (c. Alguersuari, 16)
Inauguració de l'exposició Un recorregut per la Festa Major, a càrrec de Salvador Bordoy. Seguidament Traca de Festa Major. - A partir de les 7 tarda, al Turó de la Mare de Déu del Puig
Rosatri, Missa i Processó, amb la imatge de la Mare de Déu del Puig des de l'ermita fins a l'Església Parroquial, amb torxes. - A les 7 de la tarda, a Can Ramis
Obertura de l'exposició del concurs de Cartells Festa Major 2013 - De les 8 del vespre fins les 5 de la matinada, a la Zona Barraques del Cardelús
De cara a barraca. barraques bar de diferents entitats
Organitza: Comissió Barraques - A les 8 del vespre, a la Zona Barraques del Cardelús
Ball Country, amb el grup The Country Revival Farmers - A 2/4 d'11 de la nit, a la plaça de la Vila
Pregó de Festa Major: Els orígens de tot plegat, a càrrec de la Colla de Geganters de Sant Celoni amb motiu del 50è aniversari dels Gegants.
Organitza: Colla de Geganters de Sant Celoni - A 3/4 d'11 de la nit, a la plaça de la Vila
Tret de sortida del Corremonts, amb la senyoreta Muntanyetes, esperem a tots els MontSENYS i els MontNEGRES - A les 11 de la nit, a la plaça de la Vila (sortida)
Correxarrups de MontSENYS i MontNEGRES (+info)
Preu tiquet: 3 € - A 2/4 de 12 de la nit, a la Zona Barraques del Cardelús
Concert amb Rumb al Bar - A la 1 de la matinada, a la Zona Barraques del Cardelús
Concert amb Sindicato del Rif
Patrocina: Auto Sant Celoni
Agenda Festa Major:
Divendres 6 | Dissabte 7 | Diumenge 8 | Dilluns 9