L'alumna Raquel Pagès Amenàbar, de 2n de BAT A de l'Institut Baix Montseny de Sant Celoni, ha guanyat un dels premis que atorga la Universitat Abat Oliba a l'excel·lència i investigació dins el programa de beques Futurs Talents amb el seu Treball de Recerca El treball per projectes: un món per descobrir, tutoritzat pel professor Javier Sáez, del Departament de Castellà.
El programa de beques Futurs Talents és el reconeixement d'aquesta universitat al mèrit acadèmic dels millors estudiants preuniversitaris. Premia els millors expedients acadèmics i els millors treballs d’investigació que realitzen els estudiants de segon de batxillerat.
L'acte d'entrega de premis va tenir lloc dissabte 29 de març al matí a l'Aula Magna de la UAO, després de la visita que van realitzat a les instal·lacions universitàries els alumnes guardonats, juntament amb els seus acompanyants (familiars, directors dels centres i tutors dels treballs de recerca).
Durant l'acte, el rector de la UAO, el Dr. Carlos Pérez del Valle, va fer entrega dels premis a tots els guardonats després de destacar l'alta participació d'alumnat de tot Catalunya, així com l'elevat nivell dels treballs presentats.
La Raquel ha aconseguit el primer premi de la seva categoria, el qual consisteix en una beca per la totalitat de l'import de la matrícula del primer curs del doble grau d'educació infantil i primària en aquesta mateixa universitat.