Dimecres, 31 de desembre de 2025  -  2/4 d'1 nit

Festa de Cap d'Any per a joves amb el grup Dàlmata i DJ LadyViking al Pavelló Municipal d'Esports 11 de Setembre

Entrades ja a la venda exclusivament en línia a www.santcelonientrades.cat

Dalmataslady vikingEl Pavelló 11 de Setembre acollirà la Festa de Cap d'Any per a joves amb el grup de versions Dàlmata i la DJ LadyViking

Dàlmata és un grup de versions en català del Baix Montseny que s’entrega al màxim per fer passar una estona inoblidable allà on actua. El seu repertori combina grans èxits festius de Festa Major, tant catalans com espanyols, amb un estil pop/rock pensat per fer ballar, cantar i gaudir a tota classe de públic. 

DJ LadyViking és una DJ amb un estil versàtil que abraça des dels clàssics dels 70 fins al tech house, passant pel pop, el dance, el reggaeton, el dembow i l’afro house, ha actuat en esdeveniments com el Festival de Cinema de Sitges, el Saló de l’Ensenyament i diverses festes i actes privats.

Places limitades

Venda d'entrades exclusivament a aquest enllaç (no es vendran entrades a taquilla) 


ATENCIÓ!

  • Menors de 16 anys han de venir acompanyats d'una persona adulta i cal portar aquesta autorització del pare, mare o tutor juntament amb una fotocòpia del seu DNI.
    CAL PORTAR LA DOCUMENTACIÓ EN PAPER
  • Joves de 16 a 18 anys cal portar aquesta autorització del pare, mare o tutor, juntament amb una fotocòpia del seu DNI.
    CAL PORTAR LA DOCUMENTACIÓ EN PAPER

 

 

Lloc: Pavelló Municipal d'Esports 11 de Setembre
Durada: De 2/4 d'1 a 5 de la matinada
Preu: 10 € (venda només en línia. NO taquilla)
Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir en WhatsappAfegir l'acte al vostre calendari
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina