22/01/2025

Sant Celoni, amfitrió de la segona caminada del Cicle de Passejades de la Gent Gran

passejada gent granSant Celoni pren part un any més al Cicle de passejades per a la Gent Gran que promou la Diputació de Barcelona i on participen persones que segueixen les sessions setmanals d'activitat física per a gent gran que organitza l'Ajuntament.

Aquest dimarts, 21 de gener de 2025, s'ha portat a terme la segona caminada de 9 quilòmetres que ha comptat amb un centenar de participants provinents tant de Sant Celoni i la Batllòria, com de Puig-Reig i de la Roca del Vallès i on també s'hi ha sumat l'alcalde Eduard Vallhonesta i la regidora de Comunitat, Míriam Teruel. 

El recorregut ha anat de Campins a Sant Celoni passant per l'ermita de Sant Guillem. La jornada ha acabat amb un dinar de carmanyola a la pista coberta Jaume Pons de Sant Celoni, on els va rebre el regidor d'Esports, Albert Planas.

El cicle de passejades de la gent gran consta de quatre caminades cada any adaptades a les possibilitats i necessitats del col·lectiu de gent gran, d'entre 6 i 10 km i 3 hores de duració màxima, que discorren majoritàriament per pistes forestals o camins de muntanya. 

La propera passejada es farà el dimecres 19 de febrer a la Roca del Vallès. 

Si voleu més informació de les activitats físiques per a la gent gran, podeu consultar aquí

Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina