La cafeteria - braseria El braser del Montseny, ubicada al carrer Abat Oliba, 10, farà la seva inauguració oficial aquest divendres, 21 de febrer, a les 6 de la tarda. Es tracta d'un projecte creat per la Cooperativa Baix Montseny Inclusiva, formada per AFADIS Baix Montseny i la Fundació Acció Baix Montseny, dues entitats que treballen amb el col·lectiu de persones amb discapacitat del territori.
Aquest projecte implica la inserció social i laboral de persones amb discapacitat intel·lectual, així com la seva formació en un servei obert a la comunitat en el sector de la restauració i que dona visibilitat al talent d'aquestes persones.
Actualment, El braser dona feina a quatre persones: en Jose, en Ramon, la Queralt i la Gina.
L'acte d'inauguració comptarà amb les intervencions de l'alcalde de Sant Celoni i president de la Cooperativa Eduard Vallhonesta, l'alcalde de Santa Maria de Palautordera i les veus de les persones treballadores.