L'escriptora cardedeuenca Alba Dalmau ens ofereix un curs d'escriptura creativa per a adults. 
El curs Acrobàcies literàries parteix de la premissa que escriure no és només tècnica, sinó també inventiva, atzar i diversió. A banda d'oferir les eines habituals per desbloquejar i estructurar la pròpia escriptura, l'Alba ens proposarà activitats que permetin jugar amb el llenguatge, crear combinacions inesperades i generar idees sorprenents que puguin convertir-se en històries.
Durant les sessions:
L'objectiu és que els participants al curs gaudeixin mentre escriuen, trenquin la rigidesa de la rutina literària i descobreixin recursos inesperats per enriquir els seus textos.
El curs s'estructura en 5 sessions de 2 hores (de 18h a 20h) els dies: 24 de març, 7, 14 i 28 d'abril i 12 de maig i s'impartirà al Sax Sala. Cal garantir el 100% d'assistència al curs
PLACES EXHAURIDES. APUNTA'T A LA LLISTA D'ESPERA AQUÍ