El pròxim dissabte 13 de juny, els jardins de la Rectoria Vella es convertiran en l’escenari del Festival Glop, un vespreig per gaudir del millor vi, cervesa artesana, gastronomia i música en directe en un entorn únic.
De 6 de la tarda a 12 de la nit, el festival reunirà propostes gastronòmiques i begudes de proximitat amb el territori i el producte KM0 com a protagonistes.
El Bocamoll portarà una cuidada selecció de vins i escumosos de petits elaboradors catalans, amb alguna sorpresa especial per descobrir. Una proposta pensada per brindar pel territori, la proximitat i els productes amb ànima.
Vinalium Wine Bar Sant Celoni presentarà vins exclusius de la cadena i una selecció de referències internacionals, maridats amb tapes, guacamole i hummus casolans, embotits i formatges del Montseny. Tot plegat acompanyat del seu autèntic vermut de bota, servit directament des del mateix wine bar.
Birrum és molt més que cervesa artesana: és una experiència gastronòmica inspirada en els set pecats capitals. Cada cervesa té personalitat pròpia, receptes creatives, maridatges singulars i una història al darrere que converteix cada glop en una experiència única.
El Secret oferirà orxata artesanal, gelats i minicroissanets dolços i salats vinguts directament des de la plaça de la Vila.
Els Avets, tot un clàssic, portarà platillos i delícies de tota mena per llepar-se els dits.
La banda sonora del Festival Glop anirà a càrrec de DJ Eskardi i Adrià Ortega, que posaran ritme a una nit plena de sabor, música i bon ambient.
Us hi esperem!