05/02/2009

El SAM, el Servei a la Dona i el CDIAP Baix Montseny es traslladen al Centre per a la petita infància i família

Centre per a la petita infància i famíliaDes del febrer, aquests serveis de l'Àrea de Comunitat es traslladen a la primera planta del nou Centre que ja ocupa, des de fa un mes, l'Escola bressol municipal.

Centre per a la petita infància i la família. Passadís 1r pisEl Servei d'Assistència Multiprofessional, el SAM, ofereix des de fa 25 anys, atenció logopèdica i psicoterapèutica a infants i joves en edat escolar de Sant Celoni i la Batllòria. Aquest servei municipal, integrat per logopedes i psicòlegs, estava situat fins ara al primer pis del carrer Santa Fe, 52.

El Servei a la Dona és un servei municipal que ofereix atenció social, psicològica i jurídica a dones en casos en què es produeixi qualsevol tipus de maltractament per raons de gènere i/o altres situacions de risc social per a la dona i els seus fills/filles. El psicòleg del servei realitza la primera acollida i valora la necessitat de derivació a l'assessoria jurídica, als serveis socials o a altres serveis de la xarxa d'atenció a les dones.

Centre per a la petita infància i la família. Despatx 1r pisEl Centre de Desenvolupament Infanti i Atenció Precoç, CDIAP Baix Montseny, que pertany a la xarxa pública de serveis especialitzats, és un servei adreçat a les famílies amb infants de 0 a 6 anys amb dificultats en el desenvolupament o risc de patir-los. Està integrat per un equip interdisciplinari, format per una neuropediatre, dues fisioterapeutes, tres psicòlogues i una treballadora social, així com dues professionals, en la recepció i en les tasques administratives.
Fins ara el CDIAP estava al carrer Dos de Maig, al local de la Mútua.

Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina