Dijous, 24 de febrer de 2011  -  2/4 de 8 tarda

curs Màrketing de Guerrilles

a càrrec de l'A. Emprenedors i Emprenedores Baix Montseny

Sax SalaEl Marketing de Guerrilles va ser creat per Jay Conrado Levison. Consisteix en utilitzar els recursos limitats de què disposem, en un terreny que ens sigui favorable, éssent la imaginació la nostra millor arma.

En Fèlix Velasco, consultor, formador i coach des de fa 25 anys ens explicarà com els mercats globals s'han convertit en el centre d'atenció de les grans corporacions, que asseguren la seva participació i cobertura per mitjà d'àmplies i costoses xarxes de distribució i promoció. I encara que moltes de les petites i mitjanes
empreses s'han quedat fora del joc en buscar un lloc en el mercat, el seu avantatge competitiva rau a posar èmfasi en la creativitat i imaginació per sobre del pressupost.

Això és el Màrqueting de Guerrilles:

  • Arribar als mercats
  • Complir els objectius per camins sinuosos amb pocs recursos, i
  • Molta, molta creativitat.

La batalla del màrqueting és un procés mental en què el comprador analitza entre les opcions possibles i decideix en benefici d'una d'elles. Les batalles del màrqueting es lliuren en un lloc fosc, en un territori inexplorat i profund. En la ment del client és on es barallen aquestes batalles, no en les prestatgeria, les vitrines, els cartells, la televisió, les oficines...

Índex del contingut del curs

  • Abordar el màrqueting des d'una nova perspectiva
  • Exigències de la tàctica de guerrilles
  • Pautes per renovar la publicitat
  • El fenomen de la força (el fenomen del preu baix i el fenomen del preu alt)
  • La guerra de preus. Una lluita sense quarter
  • La superioritat en la defensa i en l'ofensiva
  • Guanyar la fidelitat dels clients. Convertir el client en aliat
  • La revolució de la distribució
  • La competència és el nostre enemic
  • Pautes per a enfrontar-se a la competència
  • Principis de la guerra de flanqueig
  • Algunes estratègies amb èxit
  • Principis del Màrqueting de Guerrilles
  • Claus per a una autèntica segmentació. La gran mentida de que som tots iguals
  • Alguns fenòmens sociodemogràfics
  • Defensar el segment en el qual ens ubiquem
  • Crear bases d'informació
  • Reflexions per buscar nous segments
  • Què valoren els clients? Ho tenim? Ho podem tenir?
  • Crear diferenciació i aplicar-la als diferents segments
  • Consideracions sobre el Màrqueting de Guerrilles

Cal confirmació d'assitència, al tel. 933637668 o al correu associacio@emprenedorsbaixmontseny.com

Lloc: Sax Sala
Organitza: A. Emprenedors i Emprenedores Baix Montseny
Preu: GRATUÏT
Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappAfegir l'acte al vostre calendari
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina