Dissabte, 11 de juny de 2011  -  7 h matí

Vall d'Estós (Pics Jean Arlaud i Gourgs Blancs)

Activitats del CESC (Alta muntanya)

Gourgs blancsDificultat
Alta (cresta aèria i necessari saber fer ràppels).

Cal portar
Menjar i beure per passar el dia a la muntanya (dinar i sopar de dissabte més esmorzar i dinar de diumenge). Bon calçat i roba d'abric, més tenda, sac de dormir, etc.

Arribarem dissabte al migdia al poble de Benasque. A continuació anirem fins al principi del Valle de Estós, on deixarem el cotxes. Començarem a caminar i enfilant el GR11 arribarem al refugi de Estós 1890m, on dinarem i descansarem. Tot seguit només quedarà caminar unes 2:30h fins als Llacs de Gías 2638m, on acamparem.

Diumenge sortirem en direcció al port de Oo (2.909 m), fins a arribar al Pic Jean Arlaud (3.065 m). Desprès de baixar fins al coll, farem al Pic Gourgs Blancs (3.129 m). Una mica més de grimpar per fer els: Torre Armengaud (3.114 m), Lourde Rocheblave (3.104 m), Camboue (3.043 m) i baixar fins el port de Gias.

Lloc: Plaça Comte del Montseny
Durada: Cap de setmana
Organitza: CESC
Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappAfegir l'acte al vostre calendari
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina