Diumenge, 22 d'abril de 2012  -  3/4 de 8 matí

Activitats del CESC: De Sant Martí del Montnegre a Sant Andreu de Ramió

Matinal de la secció de Natura

Sant Martí de MontnegreMatinal per la part més septentrional del Montnegre de 15km i 320 metres de desnivell. Apte per a tothom. Arribada a Sant Celoni a les 14:00 aproximadament.

Anirem en cotxe particular fins al Coll de Can Benet (625 m), on aparcarem.

Farem una primera parada al Forn de Calç de Can Pica -recentment restaurat- emplaçat en el terme d'Hortsavinyà. Enfilarem cap el Coll de Palomeres i baixarem a trobar la Font de Sant Llop (445 m). Entrarem per camins rurals a la Urbanització de Can Camps per anar a la cruïlla del “Molinot”, que ens portarà a Sant Andreu de Ramió (140m), lloc molt pintoresc i d'esbarjo, format per l'Església, Rectoria, Escola i Casa Rural, a on farem parada i fonda per esmorzar.

Resseguirem la Riera de Ramió tot passant masies s. XVII/ XVIII fins l'explanada del “Molinot”. Remuntarem el Turó de la Baga (230 m) fins arribar al cim del Rocatell (515 m), parada obligada per contemplar una de les perspectives més impressionants del Montseny. Continuarem per corriols fins arribar a “Coll Obert” (600 m) que ens portarà, seguint un camí d'alzines fins al punt de sortida, l'esplanada de “Can Benet Vives”.

Lloc: Plaça Comte del Montseny
Organitza: CESC
Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappAfegir l'acte al vostre calendari
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina