Diumenge, 29 d'abril de 2012  -  10 h matí

Activitats del CESC: L'Empedrat de Morou

Secció Familiar

Empedrat MorouSortida Familiar apte per a nens. El trajecte ens durà des de l'embassament de Santa Fe fins a l'empedrat del Morou, passant per Can Lleonar i el Pla de Mulladius. La distància total són uns 5 km, per fer-los en un parell d'horetes, sense presses al matí, i tenir el migdia i la tarda tranquil.la.

Sortirem en cotxe des de Sant Celoni a les 10 del matí, i pujarem fins a Santa Fe, on deixarem els cotxes en el pàrquing del costat de l'hostal l'Avet Blau. Agafarem un camí adaptat per a gent amb cadires de rodes, i passarem pel darrere de la casa de Can Lleonart.
A partir d'aquí anirem seguint els indicadors amb marques taronges que va posar la Diputació.

Anirem pujant per un camí suau i molt agradable, envoltats per una fageda exuberant, fins que arribarem al pla de Mulladius, una petita esplanada al bosc, on les petits podran jugar a amagar-se sota muntanyes de fulles; a continuació passarem per la castanyeda, i en un moment, serem dalt de l'Empedrat de Morou, que no és un altre cosa que una gran extensió de granit, des d'on es poden gaudir de grans vistes del Turó de l'Home i les Agudes.

Baixarem seguint les fites de la Diputació, fins que arribem a una pista ampla, envoltats encara per la fageda, que ens portarà fins a l'embassament de Santa Fe, on aprofitarem per dinar gaudint de les vistes.

Lloc: Plaça Comte del Montseny
Organitza: CESC
Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappAfegir l'acte al vostre calendari
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina