Dins del curs escolar (de setembre a juny), si desitgeu sol·licitar la baixa, cal fer els passos següents:
- Informar a consergeria/administració, de manera que l'escola n'estiguem al corrent i us puguem donar alternatives, si és el cas.
- Registrar una instància genèrica a la seu electrònica de l'ajuntament demanant la baixa de l'alumne/a especificant el motiu abans del dia 20 del mes anterior a la baixa*. Dins de la pàgina d'informació de la instància genèrica, cal que busqueu l'apartat: "Formularis" i "Accés al formulari web" (us caldrà signatura digital per accedir).
Per entrar a la seu electrònica cal disposar de certificat digital. Si no el teniu, caldrà que aneu a fer el tràmit presencialment a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà.
Si teniu dubtes ens podeu escriure a l'adreça electrònica escolademusicaiteatre@cmesantceloni.cat
*Excepcionalment les baixes per al mes de gener de 2026 s'hauran de comunicar abans del 18 de desembre de 2025.
Tornar a tràmits administratius