25/08/2020

La Batllòria clou la seva Festa Major amb una bona participació, estrenant nou recinte i garantint les mesures de seguretat

Un any més, la ciutadania ha pogut gaudir de la Festa Major de la Batllòria, malgrat les restriccions imposades per la crisi sanitària de la Covid-19, que van obligar a reduir el nombre d'actitats per garantir la seguretat.

Una de les innovacions ha estat la inscripció telemàtica anticipada, que ha funcionat molt bé: a totes les activitats ha vingut força més gent de l’esperada. L'altra novetat era la Pèrgola, el nou recinte que s'ha inaugurat justament amb motiu de la Festa, i que ha acollit la majoria d'activitats.

La culminació de la Festa ha estat l'espectacle de dissabte dia 22 al vespre, “Exèrcit de la llum” de la companyia Brodas Bros, que ha registrat un ple total, amb prop de 200 persones.

FM la Batllòria 7FM la Batllòria 3
FM la Batllòria 8FM la Batllòria 6

Àlbum de fotos

Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina