Clara Poch i Marçal Calvet presenten aquest dissabte 24 d'octubre a les 20 h a la Sala Gran del Teatre la pre-estrena del seu nou espectacle Fortuna, un concert performatiu amb el qual s'estrenarà la programació Octubre-desembre del Teatre Ateneu.
Fortuna, el nou projecte del duet Poch-Calvet, transmuta de l'essència circense de projectes anteriors a un espectacle on els instruments, la veu, el gest i l'escenografia es fusionen per arribar a la forma més pura d'expressió.
Per tal de garantir la seguretat sanitària, cal que arribeu al Teatre mitja hora abans de l'inici de l'espectacle. Les entrades són numerades i l'aforament, limitat al 50%, amb distància entre unitats familiars. Vegeu totes les mesures de seguretat a aquest quadre.
Podeu adquirir les entrades en línia, a aquest enllaç, o al Centre Municipal d'Expressió o a les taquilles del Teatre una hora abans de l'espectacle (Atenció: pagament només amb targeta, no en efectiu).