17 regidors i regidores d'Educació i Promoció Econòmica dels municipis del Baix Montseny han celebrat una reunió virtual per compartir i debatre diverses propostes d'interès comú relacionades amb l'educació.
Una de les propostes ha estat tirar endavant el Robotseny 2021, en modalitat telemàtica. Aquest any es proposarà a les escoles l'estudi dels efectes del canvi climàtic en la vida de les aus del Baix Montseny. Es proposarà que les escoles facin una menjadora i una casa d’ocells al pati, i que apadrinin una de les espècies d'ocell del territori per estudiar-lo i difondre el seu coneixement. A més, es proposaran diferents reptes de robotització de la caseta i la menjadora dels ocells.
Una altra proposta ha estat la creació del Consell de Formació Professionalitzadora del Baix Montseny, que tindrà els objectius següents:
Durant els mesos vinents els municipis del Baix Montseny treballaran per implicar els centres educatius i les empreses del seu municipi en la creació d’aquest Consell de la Formació Professionalitzadora del Baix Montseny.