Aquest Nadal Ses Majestats els Reis d'Orient també s’han d’adaptar a l’evolució de la pandèmia i a les mesures sanitàries dels últims dies per evitar contagis. Els plans sectorials que acompanyen la darrera resolució SLT/ 3354/2020 de 19 de desembre un cop consultats amb el PROCICAT, ens han obligat a reajustar la proposta.
Perquè la seva visita sigui segura per a tothom, Ses Majestats faran els següents canvis:
CANVIS A SANT CELONI
CARTERS MÒBILS dissabte 2 de gener
Els carters mòbils passaran a ser estàtics amb les seves bústies als diferents espais dels barris. Podeu accedir a l’espai amb la vostra unitat familiar, mascareta, neteja de mans i control previ a l’entrada a l’espai. Els horaris de cada barri són els següents:
| HORARI | CARTER 1 | CARTER 2 |
| D’11 a 12 h | Pista esportiva de les Illes Belles | Pista esportiva del Turó del Puig |
| De 12.15 a 13.15 h | Pati de La Salle | Pista esportiva del Sax Sala |
| De 17 a 18 h | Pista esportiva de les Borrelles | Pista esportiva de Sant Ponç |
| De 18.15 a 19.15 h | Pista 3 del camp d’esports | Pistes de petanca de les Torres |
CARTERS REIALS DE LA TORRE DE LA FORÇA 2,3 i 4 de gener
Els carters reials de la Torre de la Força es mantenen en el mateix format. Si encara no teniu cita prèvia, podeu fer la reserva a www.santceloni.cat/reis
VISITA DELS REIS dimarts 5 de gener
Ses Majestats canvien la ubicació del Campament Reial a l’aire lliure als jardins de la Rectoria Vella. En cas de pluja, es traslladarà a la pèrgola de l’IE Pallerola. La reserva de dia i hora que heu fet us servirà per les noves ubicacions. En cas que encara no hagueu fet reserva, ho podeu fer a www.santceloni.cat/reis Recordeu portar el document de reserva de cita.
A les 20 h farem una connexió en directe amb Ses Majestats a través de l’Instagram de l’Ajuntament @ajuntamentsantceloni
Ses Majestats anul·len la Cavalcada de Bona Nit però us demanen que deixeu el vostre fanalet al balcó o la finestra de casa. Els farà molta il·lusió i sabran que els espereu.
Aprofitem per recordar-vos que és important que extremeu les mesures sanitàries per gaudir d’unes festes segures i plenes de màgia. Seguiu tota la informació a www.santceloni.cat/reis
CANVIS A LA BATLLÒRIA
CARTERS MÒBILS diumenge 3 de gener
Els Carters Reials Mòbils passaran a ser estàtics. Tothom podrà donar-los la seva carta en el següent horari:
| HORARI | LLOC |
| De 16 a 18.30 h | Plaça de l’Església |
| De 19 a 20 h | Local social de Royal Park |
VISITA DELS REIS dimarts 5 de gener
Ses Majestats els Reis d’Orient acamparan a la Batllòria per poder conèixer a tots els nens i nenes que els han enviat cartes i saber si s’han portat bé. Podreu visitar el seu campament a la pista esportiva de l’escola Montnegre.