11/06/2021

Famílies i voluntariat han participat en l'acte de cloenda del programa Lecxit d'acompanyament lector

lecxit-1S'ha celebrat la cloenda del projecte LECXIT del curs 2020-2021 amb els voluntaris i alumnes a la Biblioteca Municipal l’Escorxador, per tal d’agrair als participants la participació, col·laboració i l’esforç en el projecte d’acompanyament lector.

lecxit-2L'acte va consistir en un taller de creativitat il·lustrativa de la mà de l'il·lustrador Roger Fondevila. Tot seguit, la regidora d'Educació, Anaïs Medina, va fer el lliurament dels diplomes als alumnes i un obsequi als voluntaris i voluntàries.

El projecte LECXIT té l'objectiu de millorar la mecànica i la comprensió lectora, així com fomentar el gaudi per la lectura i conèixer els usos i espais de la biblioteca municipal, i compta amb un voluntariat i la implicació de l'entorn entre famílies i escoles. Aquest curs s’ha vist molt afectat per les restriccions i mesures sanitàries anticovid, per això únicament van fer el LECXIT 4 parelles, les que ja l'estaven fent l’any passat fins al 12 de març, quan va quedar interromput pel confinament.

Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina