17/09/2021

Oberta la preinscripció a 2 nous cursos gratuïts de Formació Ocupacional sobre dinamització de lleure i necessitats educatives especials

lleureL'Ajuntament de Sant Celoni ha sol·licitat al Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) una subvenció per a poder desenvolupar dos cursos gratuïts de Formació Ocupacional, dins de la convocatòria FOAP 2021, que permeten l'obtenció d'una titulació oficial reconeguda per a l'exercici professional. Els cursos que enguany s'han sol·licitat són:

  • Dinamització d’activitats en el lleure educatiu infantil i juvenil (Nivell 2). Necessari disposar de la ESO o Graduat Escolar per accedir-hi. Família professional de Serveis socioculturals i a la comunitat.
    Inici: maig 2022. Durada: 310 hores. Horari: matins. Preinscripció
  • Atenció a l’alumnat amb necessitats educatives especials en centres educatius (Nivell 3). Necessari disposar de Batxillerat o CFGM per accedir-hi. Família professional Serveis socioculturals i a la comunitat.
    Inici: gener 2022. Durada: 530 hores. Horari: matins. Preinscripció

Els cursos estan adreçats prioritàriament a persones en situació d'atur (DONO) o ERTO, però també el poden fer treballadors en actiu. S'impartiran a Sax Sala - Centre de Formació, Ocupació i Empresa del Baix Montseny. La previsió és que la convocatòria s'obri a partir del mes de desembre.

Tingueu en compte que ambdós cursos es troben pendents d'aprovació; per tant, la preinscripció no garanteix, en cap cas, la reserva de plaça.

Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina