04/11/2022

Millora energètica al Centre Municipal d'Esports Sot de les Granotes

Deshumectadora 0Aquests dies s'estan fent les obres de millora de la climatització de la piscina del Centre Municipal d'Esports Sot de les Granotes amb la substitució i reforma de la bomba de calor. L'objectiu és disposar d'un sistema energètic més eficient amb un important estalvi energètic i una millor confortabilitat per a les persones usuàries.

Deshumectadora 1Actualment la bomba de calor no funciona correctament i la deshumectació es realitza amb un sistema altament ineficient, per ventilació, amb rescalfament de l´aire d'aportació i extracció de l'aire humit. La substitució de la màquina permetrà fer la deshumectació per una bomba de calor amb evaporació per aire i recuperació de calor total, amb un complert sistema de control i gestió energètica.

Les obres no suposen cap afectació a les persones usuàries de la piscina.

Aquesta actuació contractada per l'Ajuntament de Sant Celoni té un cost de 148.415,25 euros i es compta amb un finançament de la Generalitat de Catalunya a través del PUOSC de 55.479,86 euros.

Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina