El programa Parcs i biblioteques...naturalment! desplega la seva oferta d'activitats a les biblioteques dels municipis situats dins el Parc del Montnegre i el Corredor, entre ells el de Sant Celoni.
Els mesos de febrer i març arriben carregats d'iniciatives destinades a tots els públics, amb l'objectiu de fomentar el coneixement del medi natural i la sensibilització ambiental a través de tallers, hores del conte, exposicions i sortides guiades.
A Sant Celoni, la Biblioteca l'Escorxador oferirà, el divendres 28 de febrer, dues sessions de l'hora del conte menuda amb Marieta viatgera, una experiència sensorial que convida els més petits a descobrir el món a través de colors, olors i cançons tradicionals catalanes. Les sessions seran a 1/4 de 6 de la tarda i a les 6. Aquí trobareu els enllaços per fer les inscripcions a la sessió que us vagi millor.
A més de la proposta celonina, aquest programa compta amb diverses propostes d'altres biblioteques que podeu consultar aquí