Diumenge, 28 de setembre de 2025  -  6 h tarda

Teatre: El despertar de la primavera, amb Rebrot Teatre

Programació Teatre Ateneu

Rebrot TeatreSinopsi de l’espectacle

Torna El Despertar de la Primavera! Una tragèdia adolescent en format de musical pop-rock, basada en l’obra teatral de l'autor alemany Frank Wedekind. 

A l’Alemanya rural de 1891, un grup d’adolescents desperta als canvis físics, psicològics i emocionals que els pertorben a causa de l’entorn hermètic, autoritari i repressiu en el qual viuen immersos. 

"El Despertar de la Primavera" tracta de manera oberta temes com la sexualitat, el suïcidi, l’avortament, l’abús i els maltractaments a menors. Tot això, acompanyat de música rock amb un ritme frenètic i electritzant, on les lletres de les cançons són pura poesia i confereixen als personatges un aire de ràbia i rebel·lia que deixa una empremta inesborrable. 

Rebrot Teatre torna a dur als escenaris aquesta joia teatral. Una producció que connecta amb nosaltres des del passat, demostrant que, malauradament, hi ha situacions terribles que segueixen afectant els joves. 

Edat recomanada: a partir de 13 anys

Dues representacions: dissabte 27 de setembre a les 19 h i diumenge 28 de setembre a les 18 h

   

Venda d'entrades:

  • En línia, a aquest enllaç
  • Presencialment, a la plaça de l’Església de Sant Celoni
    - Dissabte 13 de setembre de 2025
  • A la taquilla, una hora abans de la funció
       

Programació Teatre Ateneu 2025-2026

Lloc: Teatre Ateneu, Sala Gran
Durada: 2 hores i 30 minuts (amb entreacte de 15 minuts)
Organitza: Rebrot Teatre
Preu: 15 €
Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir en WhatsappAfegir l'acte al vostre calendari
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina