Sinopsi de l’espectacle
Un monòleg musical com no l'has vist mai escrit, compost i interpretat per una sola actriu en escena amb música en directe.
Una filla que està massa a la lluna i una mare que toca molt de peus a terra. Aquesta és la història de trauma compartit, de solitud i de superació d'una família monomarental que va emocionar als espectadors del Grec Festival de Barcelona 2024 i que ara torna a l'octubre al Teatre Condal de Barcelona.
La Diana és la protagonista d’aquesta explosió carregada de comicitat, música i efectes audiovisuals a càrrec d’una sola intèrpret, la Mireia Morera, autora i compositora de la peça i membre de la Cia Geminis.
En un temps on les generacions adultes i les joves no es troben, aquest relat té l’objectiu de teixir ponts i reivindicar fer les paus amb la família, la figura de la dona creadora, els referents LGTBIQ+ i la importància de la salut mental.
Espectacle guanyador del premi 'Millor Lletra de Cançó' al concurs RIIING. Els musicals que truquen a la porta impulsat per El Terrat i el Festival Grec.
Fitxa artística
Direcció: Pol Sanuy
Auditoria i Composició: Mireia Morera
Venda d'entrades
· En línia, a Entrapolis
· A la taquilla, una hora abans de la funció