16/12/2025

Segona trobada per repensar el Carnestoltes 2026. T'hi esperem!

Dimecres 17 de desembre a les 6 de la tarda a la Rectoria Vella

Repensem el CarnestoltesDimecres 17 de desembre a les 6 de la tarda a la Rectoria Vella hi haurà una segona trobada oberta a tothom per Repensar la festa de Carnestoltes 2026 amb l'objectiu de fer una festa més atractiva, més participativa i més inclusiva.

La primera trobada que es va fer el novembre va aplegar un bon nombre de persones, membres d'entitats, comparses i ciutadania i va tenir una bona rebuda i participació. Va ser un espai de debat obert on compartir impressions sobre les edicions passades, detectar punts de millora i imaginar plegats un Carnestoltes que faci gaudir encara més a petits i grans.

Aquesta segona trobada oberta servirà per acabar de definir col·lectivament la proposta d’activitats de Carnestoltes.  Us animem a venir i formar part d’aquest procés creatiu!

Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina