19/12/2025

Aquest Nadal, jocs de taula a la Biblioteca l'Escorxador i la construcció col·lectiva d'un trencaclosques

cartell jocs taula i trencaclosquesPer aquestes Festes de Nadal, la Biblioteca l'Escorxador proposa anar a jugar jocs de taula i a participar en la construcció col·lectiva de dos trencaclosques els dies 22, 23, 29 i 30 de desembre i 2 i 3 de gener de 2026

La instal·lació compta amb més de 125 jocs de taula per a totes les edats: des de nadons, infants, joves, per a jugar-hi en família o sols. 

En el catàleg hi ha una gran varietat de propostes: des de cooperatius, d’estratègia, d’enginy, de coneixements... des dels clàssics escacs, el Jenga o el Mikado, als coneguts com El trivial, el Party o el Monopoly, o d’altres més originals i alternatius de Londji, Djeco com els Miniorames o The writers game. 

La proposta nadalenca de la biblioteca enguany s'amplia amb la proposta de construir dos trencaclosques de manera col·lectiva

Si voleu jugar-hi o fer part del trencaclosques, només cal que us acosteu a la sala infantil de la Biblioteca l'Escorxador durant l'horari d'obertura:

  • dimarts, dimecres i dissabte de 10 h a 13.30 h
  • de dilluns a divendres de 15 h a 20 h, excepte els dimecres que s'obre de 15.30 h a 20 h
  • TANCAT el 24, 25, 26, 27 i 31 de desembre de 2025 i 1, 5 i 6 de gener de 2026 
Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina