26/06/2026

Josep Capote Martín presenta la renúncia a l'acta de regidor

El regidor posa fi a una trajectòria de més de tres dècades de servei públic a l'Ajuntament de Sant Celoni

Capote renúnciaJosep Capote Martín ha presentat la seva renúncia com a regidor de l'Ajuntament de Sant Celoni durant el ple municipal celebrat aquest dijous. La renúncia respon a motius de salut, que l'han portat a deixar les seves responsabilitats al consistori.

En l'actual mandat, Josep Capote exercia les regidories de Recursos Humans i Salut Laboral, Seguretat Ciutadana, Planificació Territorial i Mediació i Convivència.

La seva vinculació amb l'Ajuntament de Sant Celoni es remunta a l'any 1991, quan va entrar al consistori com a regidor. Al llarg de més de trenta anys de trajectòria municipal ha format part tant del govern com de l'oposició en diferents mandats, desenvolupant diverses responsabilitats al servei del municipi.

Durant el ple municipal, l'alcalde Eduard Vallhonesta ha agraït "la dedicació, el compromís i la tasca desenvolupada per Josep Capote al llarg d'aquests anys al servei de la ciutadania".

Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina