-Primer pas Anar a Opció A: "Crear una nova sol·licitud online".
Ompliu la sol·licitud amb l'ajuda de l'assistent.
Confirmeu la sol·licitud, imprimiu-la i signeu-la (tots els membres majors d'edat de la unitat de convivència).
-Segon pas Presenteu la sol·licitud signada i la Declaració responsable del sol•licitant i membres de la unitat de convivència signada per tots el membre majors d'edat junt amb la següent documentació a l'OLH
- Originals i fotocòpies del DNI o NIE, de tots els membres de la unitat de convivència.
- Original i fotocòpia del llibre de família o document acreditatiu de la parella estable.
- Originals i fotocòpia de la documentació acreditativa dels ingressos de la unitat de convivència:
• Última declaració de la renta, en el cas que no es tingui;
• Informe de vida laboral i certificat d´ingressos de l´empresa de l´any vençut.
- Original i fotocòpia de documentació addicional, en el cas:
• En el cas de persones separades o divorciades, han d´aportar el conveni regulador i la sentència que l´aprova.
• En el cas de famílies monoparentals, carnet que ho acrediti.
• En el seu cas, justificació de la disminució psíquica, física, incapacitat o malaltia. Mitjançant del certificat de l´ICASS
• En el seu cas, acreditació de l´exercici de l´activitat laboral en municipi diferent al de residència.
-Tercer pas En el termini màxim de tres mesos des de la vostra sol·licitud, us notificarem si la vostra sol·licitud ha estat acceptada o denegada.
Cal realitzar la inscripcció al municipi en el que estigueu empadronats
La inscripció al Registre no dóna cap altre dret ni suposa en particular, l´adjudicació automàtica de cap habitatge.
Més informació.
A la Oficina Local d'Habitatge
al web de la Generalitat ww.gencat.cat
i al decret sobre el RSHPOC Decret 106/2009, de 19 de maig