El Marketing de Guerrilles va ser creat per Jay Conrado Levison. Consisteix en utilitzar els recursos limitats de què disposem, en un terreny que ens sigui favorable, éssent la imaginació la nostra millor arma.
En Fèlix Velasco, consultor, formador i coach des de fa 25 anys ens explicarà com els mercats globals s'han convertit en el centre d'atenció de les grans corporacions, que asseguren la seva participació i cobertura per mitjà d'àmplies i costoses xarxes de distribució i promoció. I encara que moltes de les petites i mitjanes
empreses s'han quedat fora del joc en buscar un lloc en el mercat, el seu avantatge competitiva rau a posar èmfasi en la creativitat i imaginació per sobre del pressupost.
Això és el Màrqueting de Guerrilles:
La batalla del màrqueting és un procés mental en què el comprador analitza entre les opcions possibles i decideix en benefici d'una d'elles. Les batalles del màrqueting es lliuren en un lloc fosc, en un territori inexplorat i profund. En la ment del client és on es barallen aquestes batalles, no en les prestatgeria, les vitrines, els cartells, la televisió, les oficines...
Índex del contingut del curs
Cal confirmació d'assitència, al tel. 933637668 o al correu associacio