Inici / Cultura / Oficina de Català / Revisió de textos breus redactats en català

Criteris i procediment

  • Es revisen textos breus, escrits en català, fins a un màxim de quatre pàgines.
  • Tenen preferència els textos que hagin de tenir difusió pública.
  • Per utilitzar el Servei, cal indicar les dades de l'organització que fa la sol·licitud (nom, CIF, etc.) i de la persona que ha elaborat el text: nom, telèfon i adreça electrònica de contacte. El Servei d'Assessorament es comunicarà sempre amb aquesta persona.
  • Els textos s'han d'enviar per correu electrònic a l'Oficina de Català de Sant Celoni.
  • Els textos s'han de fer arribar com a document de Word, després d'haver-los aplicat un corrector ortogràfic.
  • El termini per al lliurament d'un text s'estableix tenint en compte les recomanacions lingüístiques del Servei.
  • El termini per al lliurament d'un text s'estableix tenint en compte l'ordre d'arribada i depèn, sobretot, de la disponibilitat puntual del Servei d'Assessorament.
  • Els textos es retornaran protegits, amb els suggeriments del Servei per tal que es puguin incorporar al text.
  • No es revisen memòries, actes de reunions, publicacions, llibres ni treballs de creació, treballs escolars i acadèmics ni textos provinents de centres d'ensenyament. Tampoc no es revisen aspectes tipogràfics ni galerades ni proves d'impremta.
  • El Servei d'Assessorament Lingüístic no és responsable dels textos finals.
Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina