Oficina de Català
Horari d'atenció al públic (per telèfon al 677 255 484): |
El Consorci per a l Normalització Lingüística (CPNL) és una administració pública creada l'any 1989 per la Generalitat de Catalunya i diversos ens locals, amb la finalitat d'afavorir l'ensenyament i fomentar l'ús de la llengua catalana en tots els contextos de la societat i facilitar així la cohesió social, també per mitjà del treball en xarxa amb entitats i associacions.
El CPNL, que actualment està integrat per la Generalitat de Catalunya i 135 ens locals, s'organitza a través de 22 centres de normalització lingüística i compta amb 146 punts d'atenció, des d'on es dona resposta a les necessitats de formació en llengua catalana de la població adulta i de gestió i assessorament lingüístics d'empreses i entitats.
La formació està organitzada per l'ajuntament i l'Oficina de Català, que també ha organitzat un curs de català per al personal sanitari de l’hospital.Llegir més
Les inscripcions per a l'obtenció del certificat dels altres nivells (bàsic, elemental, intermedi i suficiència; és a dir: A2, B1, B2 i C1) començaran el 9 de febrer.Llegir més
Oficina de Català
Horari d'atenció al públic (per telèfon al 677 255 484): |