Inici / Cultura / Festes / Carnaval i Ball de Gitanes 2014

Gitanes 2014 

 

 

Programa d'activitats

Participació a la Rua

Concurs de comparses

Preus

Àlbums de fotos

 

 

 

 

 


Tornar amunt(1) 

 

Programa d'activitats:

Us proposem que tot el poble ompli la festa de color posant un mantó a cada balcó (del 22 de febrer al 2 de març). Venda de mantons a Tretze Vents, Vetes i Fils, Àngels i Didal Blau

 

Programació Carnaval i Ball de gitanes 2014 (pdf)

 


Tornar amunt(2) 


Inscripcions a la Rua

Del 17 al 21 de febrer a l’OAC.

Es pot participar individualment o amb comparsa.

  • Individualment: Qui no formi part d'una comparsa i vulgui participar a la rua, es recomana anar al darrere de la carrossa del rei Carnestoltes. No cal inscripció prèvia.
  • Comparses: Cada comparsa ha d’estar formada per 15 persones, com a mínim, i ha de tenir 2 responsables majors de 16 anys; un d’ells com a cap de comparsa.

 

Aportació económica de l’Ajuntament:

  • 3 € per persona per finançar part de les despeses de les disfresses i dels guarniments de la comparsa, prèvia inscripció, un cop feta la rua i presentació dels justificants. Data de termini de presentació d’aquests justificants el 21 de març de 2014. Per determinar la subvenció es comptaran els membres de la comparsa durant la rua.
  • 70 € per carrossa. S’entén per carrossa, un vehicle en el qual els membres de la comparsa puguin pujar al damunt, amb música i llums, com a mínim. Les mides màximes de les carrosses, per poder circular pels carrers són: 4 m. d’alçada, 2,50 m. d’amplada i 6 m. de llargada.

 

Dades que heu de donar per fer la inscripció:

  • El nombre de components de la comparsa, si portareu música i si portareu carrossa.
  • Una adreça electrònica per possibles avisos o convocatòries.
  • El nom i telèfon de la persona que formarà part del jurat.

 

Si us voleu quedar al sopar i ball haureu de pagar 5 € per persona.

Al pàrquing del pavelló celebrarem el Fi de la Rua amb música per a tothom i lliurarem els premis del concurs de comparses.

 

 


Tornar amunt(3) 

 

XVIII Concurs de comparses

Premi per: la més original, la més animada i la més elaborada, amb 200 euros cada una.

El jurat estarà format per un membre de cada comparsa inscrita i persones vinculades a les arts escèniques i visuals.

La persona que formi part del jurat no participarà a la rua i observarà i valorarà cada una de les comparses.

A 2/4 de 7 de la tarda els membres del jurat queden convocats a l'Escola de Música (c. Sant Josep, 18).

 

 


Tornar amunt(4) 

 

Preus

Sopar i Ball de Comparses al pavelló: 5 €

Ball de disfresses per a joves a l’Ateneu: 5 €

Venda de tiquets del sopar-ball: del 17 al 21 de febrer a l'OAC (pagament amb targeta) a l'OAC (Oficina d'Atenció Ciutadana)

Horari
de dilluns a divendres, de 9 a 14 h
dilluns i dimecres de 17 a 19 h

Venda d’entrades del Ball de disfresses per a joves:
Entrades anticipades, del 25 al 27 de febrer de 19 a 20h
A les taquilles del Teatre Municipal Ateneu (entrada per carretera Vella)

Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina