16/01/2026

La Colla Castellera del Baix Montseny i la Colla del Ferro del Ball de Gitanes s'adhereixen al Voluntariat per la Llengua

DiadaCastelleraLa Colla Castellera del Baix Montseny i la Colla del Ferro del Ball de Gitanes s'adhereixen al programa Voluntariat per la Llengua (VxL), contribuint així al foment de l'ús del català, de la cohesió social i del coneixement de la cultura i l'activitat social de Catalunya amb la seva implicació en aquesta iniciativa. 

Aquestes entitats es comprometen a parlar en català a les persones que estan aprenent la nostra llengua tot i que la parlin amb dificultat i així ajudar-les a millorar. 

El Voluntariat per la Llengua, impulsat pel Consorci per a la Normalització Lingüística, posa en contacte persones que parlen català habitualment (voluntaris) amb persones que l’estan aprenent (aprenents) per facilitar la pràctica oral del català en situacions reals.

gitanesAquest programa compta amb persones voluntàries, establiments i entitats on faciliten la pràctica del català, així com punts on poder trobar-se.

Per a més informació sobre el VxL, podeu contactar amb l'Oficina de Català de Sant Celoni, al carrer Montserrat, 28, al santceloni@cpnl.cat o trucant al 677 25 54 84. 

Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina