En aquest mòdul farem una introducció a les tres principals estratègies de màrketing digital i aprofundirem, de manera pràctica amb la utilització del mètode del cas, i aplicacions pràctiques reals, en dues d’aquestes
La publicitat és una eina imprescindible per les empreses i professionals de la cultura. En un entorn digital, en constant evolució, l'èxit dels negocis i dels projectes sol dependre del que fas (o no fas) per promocionar la teva activitat a la xarxa, s‘ha de treballar en tenir estratègies de màrqueting digital.
El màrqueting digital és l’activitat que promou una marca en entorns d’Internet i per mitjà de la comunicació digital. Busca arribar als clients per mitjà dels cercadors, de les xarxes socials, llocs web i correus electrònics, entre d'altres canals.
Càpsules del MÒDUL 4
Càpsules | Data | Hora | Lloc | Formulari inscripció |
4.1 Introducció al posicionament orgènic als cercadors (SEO) | Dimarts 2 de novembre | de 10 a 12 h | En línia | Omplir aquest formulari |
4.2 Introducció a Google ADS. Publicitat als cercadors (SEM/SEA) | Dimarts 8 de novembre | de 10 a 12 h | En línia | Omplir aquest formulari |
4.3 Introducció a l'analítica web | Dimarts 15 de novembre | de 9.30 a 12.30 h | En línia | Omplir aquest formulari |
4.4 Taller pràctic SEO | Dimarts 22 de novembre | de 9 a 13.30 h | Presencial | Omplir aquest formulari |
4.5 Taller pràctic SEM/SEA amb Google ADS | Dimarts 29 de novembre | de 9 a 13.30 h | Presencial | Omplir aquest formulari |