Inici / MÒDUL 4. Estratègies de màrqueting digital en el sector de la cultura

Banner Mòdul 4 Formació Cultura 4.0

En aquest mòdul farem una introducció a les tres principals estratègies de màrketing digital i aprofundirem, de manera pràctica amb la utilització del mètode del cas, i aplicacions pràctiques reals, en dues d’aquestes

La publicitat és una eina imprescindible per les empreses i professionals de la cultura. En un entorn digital, en constant evolució, l'èxit dels negocis i dels projectes sol dependre del que fas (o no fas) per promocionar la teva activitat a la xarxa, s‘ha de treballar en tenir estratègies de màrqueting digital.
El màrqueting digital és l’activitat que promou una marca en entorns d’Internet i per mitjà de la comunicació digital. Busca arribar als clients per mitjà dels cercadors, de les xarxes socials, llocs web i correus electrònics, entre d'altres canals.

Càpsules del MÒDUL 4

CàpsulesDataHoraLlocFormulari inscripció
4.1 Introducció al posicionament orgènic als cercadors (SEO)
Dimarts 2 de novembrede 10 a 12 hEn líniaOmplir aquest formulari
4.2 Introducció a Google ADS. Publicitat als cercadors (SEM/SEA)
Dimarts 8 de novembrede 10 a 12 hEn líniaOmplir aquest formulari
4.3 Introducció a l'analítica web
Dimarts 15 de novembrede 9.30 a 12.30 hEn líniaOmplir aquest formulari
4.4 Taller pràctic SEO
Dimarts 22 de novembrede 9 a 13.30 hPresencialOmplir aquest formulari
4.5 Taller pràctic SEM/SEA amb
Google ADS
Dimarts 29 de novembrede 9 a 13.30 hPresencialOmplir aquest formulari
Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina